Stappenplan QR-codes project Binnenstebuiten

 

Proficiat!

Je hebt de QR-code goed ingescand en bent op de webpagina terechtgekomen waarop zich het video- of geluidsbestand bevindt dat hoort bij deze QR-code.

Er resten jou nog slechts volgende stappen om tot bij het juiste bestand te komen:

 

  1. Kijk onderaan op het vierkant bordje met de QR-code : hier lees je het referentienummer van de QR-code.

  2. Scroll naar onderen op deze pagina en zoek in de lijst met referentienummers het nummer dat overeenkomt met het nummer op het vierkant bordje met de QR-code.

  3. Klik op het overeenstemmende referentienummer. 

  4. Klik op ‘go to link’. 

 

Veel plezier met kijken of luisteren!

Wat is binnenste buiten?

Doorheen het hele voorjaar kan je het werk van leerlingen beleven, zien, horen en voelen. Overal in Ronse, Kluisbergen, Maarkedal en Brakel zullen kunstwerkjes opduiken. Door de bijhorende QR-code te scannen vind je er meer over.

Omdat dit een work-in-progress is, zal deze webpagina gaandeweg groeien en mag je meer en meer creatieve ingrepen verwachten.

Al gehoord van de Keramiekwandeling in de stad?

Even terugblikken op DIDO 2.0?

logo binnenst buiten01.png
BB-V001
BB-V001

Teaser Binnenste Buiten 2021

BB-V001
BB-V001

Leerling Charles speelt samen met leraar Roeland vanuit oude postgebouw voor de bezoekers van de Ronsische markt

BB-V002
BB-V002

Leerlingen Theater 4.1, vestigingsplaats Brakel, spelen monologen uit Iphigeneia Koningskind van Pauline Mol. Acteurs: Kobe Cabus en Juna Roosens Docent: Marjan Loman

BB-V003-A
BB-V003-A

leerling: Camille Van Lierde, Muziekwerk: ”Life" van L.Enaudi - docent: Hans Van De Walle

BB-V003-B
BB-V003-B

leerling: Geertrui Vandenabeele, Muziekwerk: “Abendvöglein” van Brinley Richards

BB-V003-C
BB-V003-C

Leerling: Sophie Cotton, Muziekwerk: “Nefeli” van L. Enaudi - docent: Hans Van De Walle

BB-V003-D
BB-V003-D

Leerling: Abéline Van De Walle, Muziekwerk: "Feather theme" van A.Silvestri - docent: Hans Van De Walle

BB-V003-E
BB-V003-E

Leerling: Pascal Lefebvre, Muziekwerk: “Icicles” van H. Beeftink - docent: Hans Van De Walle

BB-V004-A
BB-V004-A

Recups Boys - aan de Geuzentoren, Ronse

BB-V004-B
BB-V004-B

Recups Boys - Malanderpark Ronse

BB-V004-C
BB-V004-C

Recups Boys - Stadstuin, Ronse

BB-005
BB-005

Leerlingen: Speltheater 3.1: Naomi De Caluwé, Broos Verbeurgt, Lise De Mil, Arden Hofman Klarinet: Geraldine De Medts met Galop van A. Waignein (docent Roos Vandemeulebroecke)

BB-V006-A
BB-V006-A

Street art met als thema 'Crossroads' telkens met een grafisch tintje - De passanten kiezen bij verschillende kruispunten telkens of ze voor de cirkel, driehoek of rechthoek gaan door rechtdoor, naar links of naar recht af te slaan. Hun gemaakte keuze zal bij het afslaan van het kruispunt visueel gemaakt worden. Door meerdere keren achter elkaar een keuze te maken zal het resultaat telkens verschillend zijn. - Leerling: Louise Dumon - Docent: Koen Verhaeghe

BB-V006-B
BB-V006-B

Street art met als thema 'Crossroads' telkens met een grafisch tintje - Volgen we de regels of niet, hoe absurd deze ook zijn? Kunnen we overal lachen? Ook op plaatsen waar dit minder van toepassing is? Noteer uw beste mop op het zwarte gedeelte en tover een lach op toevallige passanten hun gezicht. Verkeersbord met metaalverf en krijtbordverf. - Leerling: Jolien Van herpe - Docent: Koen Verhaeghe

BB-V006-C
BB-V006-C

Street art met als thema 'Crossroads' telkens met een grafisch tintje - "We have to get used to the idea that at the most important crossroads in our life, there are no signs." Ernest Hemingway - natuurmaterialen (takken, boomvruchten), raffia, jute touw, breigaren, houten parels; Leerling: Els Desmet - Docent: Koen Verhaeghe

BB-V006-D
BB-V006-D

Street art met als thema 'Crossroads' telkens met een grafisch tintje - Een menselijke ingreep. Gesnoeide takken vormen onzichtbare kruispunten. De overgebleven littekens laten ruimte voor een nieuwe fantasiewereld. Sta stil, fantaseer verder en hoor de vogels fluiten. - Leerling: Carmen Van Praet - Docent: Koen Verhaeghe

BB-V006-E
BB-V006-E

Street art met als thema 'Crossroads' telkens met een grafisch tintje - Leerling: Sin Baeyens - Docent: Koen Verhaeghe

BB-V007
BB-V007

Prélude uit Suite I voor cello solo van J.S. Bach: Leen Bogaert

BB-V008
BB-V008

La Misma Pena -- A. Piazzolla; Leen Bogaert, Ingrid Vanhee en Renaat Dreelinck brengen u cello trio van A. Piazzolla

BB-V009
BB-V009

Nocturne opus 32 nr 2 van F. Chopin door Karl Van den Dooren in Maison Cambier - docent: Kristien Van Schuylenbergh Chopin#salon

BB-V009-B
BB-V009-B

Nouraan Jebara uit de klas van Kristien Van Schuylenbergh speelt Wals op 64 nr 2 van F. Chopin in het Spanjaardkasteel

BB-V010
BB-V010

Shakespeare, op de trappen van het Gemeentehuis door Balder, Ilana en Tristan. 4.1/4.2 Theater

BB-V011-A
BB-V011-A

Leerlingen Speltheater-Dramastudio 3.3 Kerkhof en kerk Kwaremont. Spel: Tia Blancquart, Zelie Degrendele, Wout Van Glabeke, Aaron-Ben Paret Docent: Gave Boeckx Kluisbergen

BB-V012
BB-V012

Musical Modern - Cassy Eloy Musical 3.2 danst aan 'Herdenkingsplaats voor overledenen aan kanker' - Docent: Guillaume Devos

BB-V013
BB-V013

De Wolf Igor, leerling uit de compositieklas van Dhr. Henk De Bruycker.

BB-V014
BB-V014

Leerlingen instrument Trompet van Ester Van Nuffel. Schooljaar 2020-21

BB-V015-A
BB-V015-A

Bach Conc vr 2 violen in d, vivace-largo - Uitvoerders : Luc Mulkers en Igor de Wolf solo violen - begeleid door Lies Meersman , Henk De Bruycker, Barbara de Ceuster en Gert van Audenhove

BB-V015-B
BB-V015-B

Strijkkwartet igor de wolf, joris fouquet, henk, Barbara de ceuster - Muziek van M Polnareff, arrang uit comp klas van J. Fouquet uit film La folie des grandeurs

BB-V016
BB-V016

Schrijfselken toont een resultaat uit een workshop 'Schrijven' door Merel de Vilder met leerlingen Woordkunst-Drama.

BB-V017
BB-V017

'Schrijfselken' is het resultaat van een korte workshop 'Schrijven' voor de leerlingen 4de graad Woordkunst-Drama. Schrijfselken Anne Cabus

BB-V018A
BB-V018A

Filip Verwee, leerling van mevr. Karin Van Steenlandt brengt voor jullie het Bonmosslied.

BB-V018B
BB-V018B

De leerlingen van Mevr. Karin Van Steenlandt lieten zich inspireren door het weefgetouw ‘De Jacquard’. Titel: De weef samba Leerlingen: Filip Verwee Gilles Vandenabeele Noa Van de Velde Clémence Roelandts

BB - V019A
BB - V019A

De leerlingen maakten een Kettingperformance bij dramastudio 3.3

BB - V019B
BB - V019B

Kettingperformance door de leerlingen dramastudio 3.2

BB - V019C
BB - V019C

Kettingperformance door de leerlingen dramastudio 3.1

BB-V020
BB-V020

Miniaturen

BB - V021
BB - V021

Danslab 3.3 Kluisbergen van mevr. Muriel Janssens

BB - V022
BB - V022

Theater maker 2020-21 Inspiratie uit Locatie, 'De Dansende Druïden' Makers: Agnes Adriaensens Ruth Vandenborre Luna Van Wijmeersch

BB-V023
BB-V023

Keramiekwandeling: binnenkort meer

BB-V024
BB-V024

Rio Sena - Cello-trio Brakel

BB-V025
BB-V025

Brieke Fivez, leerling van mevr. Ingrid Vanhee speelt een stuk van Yann Tiersen,Penn ar Roc'h

BB-V026
BB-V026

Onze leerlingen kunnen hun Groepsmusiceren via alternatieve leercontext in een harmonie doen. Vandaar dat de KHE van Brakel ook een inzending doet met leerlingen van ons.

BB-V027
BB-V027

Theater maker 2020-21 Inspiratie uit Locatie, 'Waar blijft de boot?' Makers: Leah Vandeborre Helene Vanden Broeck Wodan Tas Met tekst van T.Tellegen.

BB-V028
BB-V028

Interview met een Ronsenaar door de leerlingen van dhr. Filip Vandemeulebroecke

BB-V029
BB-V029

Leerling Luca Scheepers (2.2) speelt Meditación van Myriam Mees.

BB-V030
BB-V030

Fanfare door Babette. Leerling van Mevr. Elke Busselen

BB-V031
BB-V031

Mijnwerkersverhaal

BB-V032
BB-V032

Omer fragment 1

BB-V033
BB-V033

Omer fragment 2

BB-V034
BB-V034

omer fragment 3 (4+5)

BB-V035
BB-V035

fragment uilenborrie 1

BB-V036
BB-V036

uilenborrie fragment 2

BB-V037
BB-V037

officier fragment 1

BB-V038
BB-V038

fragment 2 officier

BB-V039
BB-V039

Excentrieken